V zakulisju: 3 ženske pojasnjujejo razvoj seruma proti gubam
Tri ženske razkrivajo različne faze ustvarjanja anti-age seruma, od ideje na papirju do testiranja končnega izdelka.
#1 Ustvarjanje zasnove novega izdelka: Florence
»Kot vodja Oddelka aktivne kozmetika s svojo ekipo ustvarjam nove izdelke za Vichy v sodelovanju z marketinškimi ekipami. Osredotočeni smo na inovacije, pa naj gre za aktivne sestavine, teksturo ali senzorični vidik izdelka. Česar potrošniki morda ne vedo, je, da vložimo 2 do 6 let razvoja, preden se nov izdelek lahko pojavi na prodajnih policah!
Moje delo je predvsem intelektualno, saj moramo temeljito razmišljati in poiskati najboljšo kombinacijo sestavin in tehnologije, vendar je tudi ustvarjalno. Začnemo z zelo teoretično fazo, kjer premlevamo svoje ideje skupaj s predlogi o tem, kako jih lahko dosežemo: ciljne težave kože, kombinacija aktivnih sestavin, tehnologija, tekstura itd. Sledi pogovor z marketinško ekipo pred prehodom na znanost. Izziv pri razvoju izdelka je poiskati pravo ravnotežje med nečim lepim – z učinkovito formulo, lepim vonjem in prijetno teksturo – brez ogrožanja učinkovitosti izdelka. Vendar, preden se odločimo za eno formulo, lahko preizkusimo tudi 150 različnih predlogov formule!«
# 2 Iskanje najboljše formule in aktivnih sestavin s pomočjo obsežnih raziskav: Sophie
Nato razmišljamo o tem, kako ustvariti formulo, ki vsebuje dokazano učinkovite aktivne sestavine, kot je ramnoza, in jih združiti na način, da bi dobili teksturo in občutek pri nanosu, s katerima bodo potrošniki zadovoljni.
Tehnološki napredek v času moje kariere je bil ogromen. Znašli smo se sredi računalniško vodene analize razvoja gub.«
# 3 Optimizacija učinkovitosti izdelka: Nathalie
Moja naloga je zagotoviti, da dermatologi in potrošniki prepoznajo ravnovesje med zadovoljstvom ob uporabi in učinkovitostjo izdelka.«
Uredništvo