VREDNOTE ZNAMKE
Vichyjeva zgodba se začne v pokrajini Auvergne v osrednji Franciji. Od ustanovitve blagovne znamke leta 1931 se njeno poslanstvo ni spremenilo: pomagati ženskam, da vsakodnevno in učinkovito skrbijo za svojo kožo, ne glede na njihovo starost ali vrsto kože, in hkrati skrbeti za okolje ter spodbujati k trajnosti.
Vrednote znamke
Nega Slow Âge je testirana v realnih življenjskih pogojih
Pogovarjali smo se s Sabine Laquieze, dermatologinjo na čelu neodvisnega centra za biomedicinske raziskave, odgovornega za izvajanje kozmetičnih testiranj Vichyjevega izdelka Slow Âge.
Najbolj brano
Nega Slow Âge je testirana v realnih življenjskih pogojih
Pogovarjali smo se s Sabine Laquieze, dermatologinjo na čelu neodvisnega centra za biomedicinske raziskave, odgovornega za izvajanje kozmetičnih testiranj Vichyjevega izdelka Slow Âge.